Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for A-Furn ApS

 

 

A-Furn ApS
Jelshøjvej 27
6600 Vejen
TLF: +45 40948693
CVR: 37693499

 

Betaling

 A-Furn ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard, Mobilepay Online.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes – med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Reservation af beløb

Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb, der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

Autorisering på debitkort

Ved debit kort vil du kunne se, at pengene er reserveret på din konto og dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du, eller webshoppen efterfølgende din ordre, kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik, når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

A-Furn ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder at dine data er sikre og ikke kan læses af andre udefrakommende.

A-Furn ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

 

Levering

 Leveringstiden for din ordre er ca. 3 uger.

A-Furn ApS afsender varer med følgende: GLS – Erhverv, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop og Jetpak (kun for specialhynder). Derudover er det altid muligt selv at afhente ordrer på vores lokation indenfor åbningstiden. Udenfor normal åbningstid er det muligt efter aftale! Fragten bliver beregnet ud fra vægt og/eller volumen.

Du vil modtage et link med et Track & Trace nr., når du har valgt levering med GLS. Ved Levering til pakkeshop anbefaler vi desuden, at man benytter GLS appen, hvor du kan følge din pakke fra os og til din nærmeste pakkeshop. Levering med Jetpak foregår kun til privat adresse, hvor evt. henstilling uden kvittering kan aftales på forhånd.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. 14 dags perioden starter den dag, hvor du har modtaget ordren. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv. Inden fortrydelsesfristens udløb – dvs. senest på 14. dagen efter varens modtagelse, skal varen tilbageleveres. Det er tilstrækkeligt at varen er overleveret til et forsendelsesfirma. Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail til: gitte@a-furn.dk  I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Det er en betingelse for udnyttelse af fortrydelsesretten, at varen tilbageleveres i nøjagtig samme stand, som den var i, da varen blev modtaget. Hvis varen er beskadiget eller tilsmudset tages varen ikke tilbage til samme salgsværdi. Det er op til A-Furn ApS at vurdere varens stand.

 Bestillingskøb

Der gælder særlige regler for de varer, der bestilles og fremstilles efter individuelle behov. De varer er ikke omfattet af ovenstående fortrydelsesret, da de ikke kan afsættes til anden side. Fortrydelsesretten for bestillingskøb er da kun tidsrummet fra, at ordren er afgivet til varen er påbegyndt fremstillet. Fortrydelsesperioden er da individuel og fastsættes af A-Furn ApS.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov.

Reklamationsretten gælder for mangler ved varen – dvs. fejl, der har været til stede på leveringstidspunktet f.eks fabrikations- og materialefejl.

Reklamation skal meddeles A-Furn ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen frafalder ved forkert brug af varen.

Afhjælpning f.eks reparation eller ombytning af en vare skal ske indenfor rimelig tid, herunder anses 2-3 uger for rimelig tid. Alternativt kan der gives et afslag i købesummen.

Vi dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes:

A-Furn ApS

Jelshøjvej 27

DK-6600 Vejen

Tel: +45 40948693

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.

 

 

Cookie- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige data og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. Dine oplysninger er kun registreret i vores kundekartotek, og du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger. 

For at du kan indgå aftale med A-Furn ApS, har vi brug for følgende kontakt oplysninger:

. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos A-Furn ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi opbevarer personoplysninger i forbindelse med dit køb, levering af kundeservice og support og håndtering af kundeanliggender på sikker vis i den periode, gældende dansk lovgivning kræver.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Administratoren og de ansatte hos A-Furn ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i A-Furn ApS er: Gitte Krogh Christensen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos A-Furn ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til gitte@a-furn.dk.

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

 

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: gitte@a-furn.dk